ختم وبلاگ و شروع سایت

اکنون قریب به ۱۴ سال از فعالیت من در این وبلاگ می‌گذرد. اینجا محل عرضۀ تقریباً همه نوشته‌های من در این مدت بوده است. ولی با توجه به محدودیت امکانات وبلاگ و ضرورت‌هایی که برای انتشار دسته‌بندی شدۀ آثار و نیز استفاده از امکانات چندرسانه‌ای وجود داشت، در نهایت بر آن شدم که همه نوشته‌هایم را در یک سایت شخصی متمرکز کنم.

این سایت با عنوان «سایت رسمی محمدکاظم کاظمی» اکنون فعال شده است و به امید خدا مطالبی که از این پس می‌نویسم، در آنجا منعکس خواهد شد. افزون بر آن، مطالب این وبلاگ و بعضی دیگر مطالب منتشر نشده هم در آنجا خواهد بود، به اضافۀ تصویرها، موسیقی‌ها و فیلم‌هایی که در این مدت امکان انتشار منظم‌شان وجود نداشته است. از خانم منصوره خلیلی به خاطر برنامه‌نویسی سایت و آقای وحید عباسی به خاطر طراحی گرافیک آن بسیار سپاسگزارم.

هم‌چنین سپاسگزار همه عزیزانی هستم که در این ۱۴ سال خوانندۀ این وبلاگ بودند. وبلاگ من در این مدت قریب به ۹۰۰ پست و نزدیک به ۶۰۰ هزار بازدید داشته است. این همه رخ نداد، مگر به یاری کسانی که مرا به ادارۀ آن دلگرم ساختند، هرچند در سال‌های اخیر، آنچنان که شایسته بود نتوانستم به آن رسیدگی کنم و بسیاری پیام‌ها نیز پاسخ نداده باقی ماند. امیدوارم که در سایت بتوانم پاسخگوی این محبت‌ها باشم.

این آخرین پست وبلاگ خواهد بود، ولی وبلاگ همچنان گشوده است، برای استفادۀ دوستان از مطالب گذشتۀ آن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 28 ارديبهشت 1395برچسب:,
ارسال توسط حسام