O:9:"MagpieRSS":21:{s:6:"parser";i:0;s:12:"current_item";a:0:{}s:5:"items";a:10:{i:0;a:8:{s:5:"title";s:53:"اعتراف معاویه به فصاحت علی (ع)";s:4:"link";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/87";s:11:"description";s:1674:"p dir=RTLstrongمعاویة بن ابی سفیان که سرسختspan dir=LTR‌/spanترین دشمنان وی بود، به زیبایی و فصاحت خارق العاده /strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrongسخن او معترف بود. محقن بن ابی محقن به علی علیه السلام پشت میspan dir=LTR‌/spanکند و به معاویه رو /strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrongمیspan dir=LTR‌/spanآورد و برای اینکه دل معـــــاویه را که از کینه علی علیه السلام میspan dir=LTR‌/spanجوشد خرسند سازد /strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrongگفت: /strongstrongاز نزد بی زبانspan dir=LTR‌/spanترین مردم به نزد تو آمدم./strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrongآنچنان این چاپلوسی مشمئز کننده بود که خود معاویه او را ادب کرد. گفت: وای برتو! علی/strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrong بیspan dir=LTR‌/spanزبانspan dir=LTR‌/spanتـرین افـراد است ؟! قریش پیش از علی از فصاحت آگاهی نداشت ، علی به قریش /strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrongدرس فصاحت آموخت. /strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLspan style=color: #ffff00;strong[سیری در نهج البلاغه ص26]/strong/span/p
p dir=RTL /p
p style=text-align: center; dir=RTLspan style=color: #ffff00;strongimg src=http://s7.picofile.com/file/8256460976/AKSGIF_IR_SHAHADATEH_HAZRATEH_ALI_GIF_%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9_%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA_%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA_%D8%B9%D9%84%DB%8C_%D8%B9156.gif alt= width=400 height=400 //strong/span/p";s:7:"pubdate";s:29:"Sun, 19 Jun 2016 14:54:04 GMT";s:2:"dc";a:1:{s:7:"creator";s:14:"nasimemotahar3";}s:4:"guid";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/87";s:7:"summary";s:1674:"p dir=RTLstrongمعاویة بن ابی سفیان که سرسختspan dir=LTR‌/spanترین دشمنان وی بود، به زیبایی و فصاحت خارق العاده /strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrongسخن او معترف بود. محقن بن ابی محقن به علی علیه السلام پشت میspan dir=LTR‌/spanکند و به معاویه رو /strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrongمیspan dir=LTR‌/spanآورد و برای اینکه دل معـــــاویه را که از کینه علی علیه السلام میspan dir=LTR‌/spanجوشد خرسند سازد /strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrongگفت: /strongstrongاز نزد بی زبانspan dir=LTR‌/spanترین مردم به نزد تو آمدم./strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrongآنچنان این چاپلوسی مشمئز کننده بود که خود معاویه او را ادب کرد. گفت: وای برتو! علی/strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrong بیspan dir=LTR‌/spanزبانspan dir=LTR‌/spanتـرین افـراد است ؟! قریش پیش از علی از فصاحت آگاهی نداشت ، علی به قریش /strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrongدرس فصاحت آموخت. /strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLspan style=color: #ffff00;strong[سیری در نهج البلاغه ص26]/strong/span/p
p dir=RTL /p
p style=text-align: center; dir=RTLspan style=color: #ffff00;strongimg src=http://s7.picofile.com/file/8256460976/AKSGIF_IR_SHAHADATEH_HAZRATEH_ALI_GIF_%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9_%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA_%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA_%D8%B9%D9%84%DB%8C_%D8%B9156.gif alt= width=400 height=400 //strong/span/p";s:14:"date_timestamp";i:1466348044;}i:1;a:8:{s:5:"title";s:49:"نظر اسلام در مورد هرکار خیر";s:4:"link";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/86";s:11:"description";s:786:"strongاز نظر اسلام هر کار خیر و مفیدی اگر با انگیزه پاک خدایی توأم باشد عبادت است./strong/p
p /p
pstrong لهــذا درس خواندن ، کار و کسب کردن ، فعالیت اجتماعی کردن اگر للّه و فی اللَّه/strong/p
p /p
pstrong باشد /strongstrongعبادت است ./strong/p
p /p
pspan style=color: #ffff00;strong[سیری در نهج البلاغه ص90]/strong/span/p
p /p
p style=text-align: center;span style=color: #ffff00;strongimg src=http://s7.picofile.com/file/8256023342/AKSGIF_IR_SHAHADATEH_HAZRATEH_ALI_GIF_%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9_%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA_%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA_%D8%B9%D9%84%DB%8C_%D8%B9383.gif alt= width=400 height=300 //strong/span/p";s:7:"pubdate";s:29:"Thu, 16 Jun 2016 12:19:11 GMT";s:2:"dc";a:1:{s:7:"creator";s:14:"nasimemotahar3";}s:4:"guid";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/86";s:7:"summary";s:786:"strongاز نظر اسلام هر کار خیر و مفیدی اگر با انگیزه پاک خدایی توأم باشد عبادت است./strong/p
p /p
pstrong لهــذا درس خواندن ، کار و کسب کردن ، فعالیت اجتماعی کردن اگر للّه و فی اللَّه/strong/p
p /p
pstrong باشد /strongstrongعبادت است ./strong/p
p /p
pspan style=color: #ffff00;strong[سیری در نهج البلاغه ص90]/strong/span/p
p /p
p style=text-align: center;span style=color: #ffff00;strongimg src=http://s7.picofile.com/file/8256023342/AKSGIF_IR_SHAHADATEH_HAZRATEH_ALI_GIF_%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9_%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA_%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA_%D8%B9%D9%84%DB%8C_%D8%B9383.gif alt= width=400 height=300 //strong/span/p";s:14:"date_timestamp";i:1466079551;}i:2;a:8:{s:5:"title";s:41:"برنامه ماه مبارك رمضان";s:4:"link";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/85";s:11:"description";s:856:"p dir=RTLspanstrongspanاساساً برنامه ماه مبارك رمضان ، براي انسان‌سازی است /span. يعنی برنامه اين است كه/strong/span/p
p dir=RTL /p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrongانسان‌های معيوب در اين ماه خود را تبديل به انسان‌های سالم ، و انسان‌های سالم/strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrong خود /strongstrongرا تبديل به انسان‌های كامل كنند./strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTL /p
p dir=RTLspan style=color: #ffff00; strongانسان کامل، صفحه 28- 30./strong/span/p
p dir=RTL /p
p dir=RTL /p
p style=text-align: center; dir=RTLstrongimg src=http://s6.picofile.com/file/8255584642/ysrkpa4b3ev4nf2v2web.jpg alt= width=400 height=290 //strong/p
p dir=RTLspanstrongspan /span/strong/span/p";s:7:"pubdate";s:29:"Mon, 13 Jun 2016 11:30:00 GMT";s:2:"dc";a:1:{s:7:"creator";s:14:"nasimemotahar3";}s:4:"guid";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/85";s:7:"summary";s:856:"p dir=RTLspanstrongspanاساساً برنامه ماه مبارك رمضان ، براي انسان‌سازی است /span. يعنی برنامه اين است كه/strong/span/p
p dir=RTL /p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrongانسان‌های معيوب در اين ماه خود را تبديل به انسان‌های سالم ، و انسان‌های سالم/strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTL /p
p dir=RTLstrong خود /strongstrongرا تبديل به انسان‌های كامل كنند./strong/p
p dir=RTL /p
p dir=RTL /p
p dir=RTLspan style=color: #ffff00; strongانسان کامل، صفحه 28- 30./strong/span/p
p dir=RTL /p
p dir=RTL /p
p style=text-align: center; dir=RTLstrongimg src=http://s6.picofile.com/file/8255584642/ysrkpa4b3ev4nf2v2web.jpg alt= width=400 height=290 //strong/p
p dir=RTLspanstrongspan /span/strong/span/p";s:14:"date_timestamp";i:1465817400;}i:3;a:8:{s:5:"title";s:38:"جهاد اصغر و جهاد اكبر";s:4:"link";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/84";s:11:"description";s:1582:"p dir=rtl align=justifystrongپيغمبر اكرم ( ص ) در حديث معروفی با بيان لطيفی اين جنگ و ستيز را /strongstrongبيان كرد . /strong/p
p dir=rtl align=justify /p
p dir=rtl align=justifystrongاصحاب /strongstrongو ياران او از جهادی بر می‏ گشتند ، رو كرد به آنها و /strongstrongفرمود : /strong/p
p dir=rtlspan /span/p
p dir=rtlspanstrong « مرحبا بقوم قضوا الجهاد اعصغر ، و بقی عليهم الجهاد اعكبر »  br //strong/span/p
p dir=rtlspan /span/p
p dir=rtlspanspanstrong( مرحبا به مردمی كه از مبارزه كوچك برگشته ‏اند و جهاد بزرگ هنوز /strong/spanspanstrongبعهده آنها/strong/span/span/p
p dir=rtl /p
p dir=rtlspanspanstrongباقی است ) . /strong/span/span/p
p dir=rtlspan /span/p
p dir=rtlspanstrongگفتند : يا رسول الله ! جهاد بزرگ چيست ؟ فرمود :/strong/span/p
p dir=rtlspan /span/p
p dir=rtlspanspanstrongجهاد با نفس و /strong/spanspanstrongمبارزه با طغيان و خواهش های دل ./strong/span/span/p
p dir=rtl /p
p dir=rtlspan style=font-size: medium; font-family: tahoma, arial;strongspan style=color: #ff0000;ای شهان كشتيم ما خصم برون  ///   ماند خصمی زو بتر در اندرون/span/strong/span/p
p dir=rtlspan style=color: #ff0000; font-size: large;strong   /strong/span/p
p dir=rtlspan /span/p
divstrongspan style=color: #ffff00;[20 گفتارص۲۸۱]/span/strong/div";s:7:"pubdate";s:29:"Wed, 08 Jun 2016 14:40:00 GMT";s:2:"dc";a:1:{s:7:"creator";s:14:"nasimemotahar3";}s:4:"guid";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/84";s:7:"summary";s:1582:"p dir=rtl align=justifystrongپيغمبر اكرم ( ص ) در حديث معروفی با بيان لطيفی اين جنگ و ستيز را /strongstrongبيان كرد . /strong/p
p dir=rtl align=justify /p
p dir=rtl align=justifystrongاصحاب /strongstrongو ياران او از جهادی بر می‏ گشتند ، رو كرد به آنها و /strongstrongفرمود : /strong/p
p dir=rtlspan /span/p
p dir=rtlspanstrong « مرحبا بقوم قضوا الجهاد اعصغر ، و بقی عليهم الجهاد اعكبر »  br //strong/span/p
p dir=rtlspan /span/p
p dir=rtlspanspanstrong( مرحبا به مردمی كه از مبارزه كوچك برگشته ‏اند و جهاد بزرگ هنوز /strong/spanspanstrongبعهده آنها/strong/span/span/p
p dir=rtl /p
p dir=rtlspanspanstrongباقی است ) . /strong/span/span/p
p dir=rtlspan /span/p
p dir=rtlspanstrongگفتند : يا رسول الله ! جهاد بزرگ چيست ؟ فرمود :/strong/span/p
p dir=rtlspan /span/p
p dir=rtlspanspanstrongجهاد با نفس و /strong/spanspanstrongمبارزه با طغيان و خواهش های دل ./strong/span/span/p
p dir=rtl /p
p dir=rtlspan style=font-size: medium; font-family: tahoma, arial;strongspan style=color: #ff0000;ای شهان كشتيم ما خصم برون  ///   ماند خصمی زو بتر در اندرون/span/strong/span/p
p dir=rtlspan style=color: #ff0000; font-size: large;strong   /strong/span/p
p dir=rtlspan /span/p
divstrongspan style=color: #ffff00;[20 گفتارص۲۸۱]/span/strong/div";s:14:"date_timestamp";i:1465396800;}i:4;a:8:{s:5:"title";s:64:"چند بعدی و همه جانبه بودن روح علی (ع)";s:4:"link";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/82";s:11:"description";s:1117:"strongspanspanقطع نظر از سخنان علی، به/spanspan dir=LTR‌/spanspanطور کلی روح علی یک روح وسیع و همه جانبه و چند بعدی است/span/span/strong/p
p /p
pstrongspanspan و همواره به این خصلت ستایش شده است  . او انسان کامـــل است و برهمه دنیاهای روحی /span/span/strong/p
p /p
pstrongspanspanبشریت محیط است. از همه اینها گذشته ، نکته جالب دیگر این است که علی علیه السلام با/span/span/strong/p
p /p
pstrongspanspan اینکه همه درباره معنویات سخن رانده است، فصاحت را به اوج کمال رسانیده است./spanspan /span/span/strong/p
p /p
pspan style=color: #ffff00;strong[سیری در نهج البلاغه ص44]/strong/span/p
p /p
p style=text-align: center;img src=http://s6.picofile.com/file/8254320776/AKSGIF_IR_SHAHADATEH_HAZRATEH_ALI_GIF_%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9_%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA_%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA_%D8%B9%D9%84%DB%8C_%D8%B907.gif alt= width=300 height=267 //p";s:7:"pubdate";s:29:"Sat, 04 Jun 2016 18:40:00 GMT";s:2:"dc";a:1:{s:7:"creator";s:14:"nasimemotahar3";}s:4:"guid";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/82";s:7:"summary";s:1117:"strongspanspanقطع نظر از سخنان علی، به/spanspan dir=LTR‌/spanspanطور کلی روح علی یک روح وسیع و همه جانبه و چند بعدی است/span/span/strong/p
p /p
pstrongspanspan و همواره به این خصلت ستایش شده است  . او انسان کامـــل است و برهمه دنیاهای روحی /span/span/strong/p
p /p
pstrongspanspanبشریت محیط است. از همه اینها گذشته ، نکته جالب دیگر این است که علی علیه السلام با/span/span/strong/p
p /p
pstrongspanspan اینکه همه درباره معنویات سخن رانده است، فصاحت را به اوج کمال رسانیده است./spanspan /span/span/strong/p
p /p
pspan style=color: #ffff00;strong[سیری در نهج البلاغه ص44]/strong/span/p
p /p
p style=text-align: center;img src=http://s6.picofile.com/file/8254320776/AKSGIF_IR_SHAHADATEH_HAZRATEH_ALI_GIF_%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9_%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA_%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA_%D8%B9%D9%84%DB%8C_%D8%B907.gif alt= width=300 height=267 //p";s:14:"date_timestamp";i:1465065600;}i:5;a:8:{s:5:"title";s:39:"سخن علی (ع) در حد اعجاز";s:4:"link";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/81";s:11:"description";s:701:"strongسخن علی علیه السلام را قریب به حد اعجاز قرار داده است و به همین جهت سخن/strong/p
p /p
pstrong علی در حد وسط کلام مخلوق و کلام خالق قرار گرفته است و دربارهspan dir=LTR‌/spanاش گفتهspan dir=LTR‌/spanاند: /strong/p
p /p
pstrong«فوق کلام المخلوق و دون کلام الخالق»./strong/p
p /p
pspan style=color: #ffff00;strong[سیری در نهج البلاغه ص24/strong/spanspanspan style=color: #ffff00;strong]/strong/spanbr //span/p
p /p
p style=text-align: center;img src=http://s7.picofile.com/file/8253653826/images_15_.jpg alt= width=400 height=229 //p";s:7:"pubdate";s:29:"Mon, 30 May 2016 19:55:00 GMT";s:2:"dc";a:1:{s:7:"creator";s:14:"nasimemotahar3";}s:4:"guid";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/81";s:7:"summary";s:701:"strongسخن علی علیه السلام را قریب به حد اعجاز قرار داده است و به همین جهت سخن/strong/p
p /p
pstrong علی در حد وسط کلام مخلوق و کلام خالق قرار گرفته است و دربارهspan dir=LTR‌/spanاش گفتهspan dir=LTR‌/spanاند: /strong/p
p /p
pstrong«فوق کلام المخلوق و دون کلام الخالق»./strong/p
p /p
pspan style=color: #ffff00;strong[سیری در نهج البلاغه ص24/strong/spanspanspan style=color: #ffff00;strong]/strong/spanbr //span/p
p /p
p style=text-align: center;img src=http://s7.picofile.com/file/8253653826/images_15_.jpg alt= width=400 height=229 //p";s:14:"date_timestamp";i:1464638100;}i:6;a:8:{s:5:"title";s:38:"قرآن در اندیشه مطهر...";s:4:"link";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/80";s:11:"description";s:648:"strongقرآن هدف خود را مشخص می کند : پاره کردن زنجیرهای جهل و گمراهی و ستم و تباهی/strong/p
p /p
pstrong اخلاقی و اجتماعی و در یک کلمه نابود کردن ظلمت ها و هدایت به سمت عدالت و خیــــر و /strong/p
p /p
pstrongروشنایی و نور ./strong/p
p /p
pspan style=color: #ffff00;strongآشنایی با قرآن، ج 1ـ2، ص 35./strong/span/p
p /p
p style=text-align: center;span style=color: #ffff00;strongimg src=http://www.niksalehi.com/din-andishe/khabar/520143353_1136925a0c.jpg alt= width=400 height=300 //strong/span/p";s:7:"pubdate";s:29:"Thu, 26 May 2016 09:25:00 GMT";s:2:"dc";a:1:{s:7:"creator";s:14:"nasimemotahar3";}s:4:"guid";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/80";s:7:"summary";s:648:"strongقرآن هدف خود را مشخص می کند : پاره کردن زنجیرهای جهل و گمراهی و ستم و تباهی/strong/p
p /p
pstrong اخلاقی و اجتماعی و در یک کلمه نابود کردن ظلمت ها و هدایت به سمت عدالت و خیــــر و /strong/p
p /p
pstrongروشنایی و نور ./strong/p
p /p
pspan style=color: #ffff00;strongآشنایی با قرآن، ج 1ـ2، ص 35./strong/span/p
p /p
p style=text-align: center;span style=color: #ffff00;strongimg src=http://www.niksalehi.com/din-andishe/khabar/520143353_1136925a0c.jpg alt= width=400 height=300 //strong/span/p";s:14:"date_timestamp";i:1464254700;}i:7;a:8:{s:5:"title";s:18:"دنیاپرستی";s:4:"link";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/79";s:11:"description";s:1188:"span style=font-size: small;strongspanمقصود از علاقه و تعلق، بسته بودن به امور مادی و دنیوی و در اسارت آنها بودن است/span/strong/span/p
p /p
pspan style=font-size: small;strongspan که توقف است و رکود است و بازایستادن از حرکت و پرواز است و سکون است و نیستی /span/strong/span/p
p /p
pspan style=font-size: small;strongspanاست. این است که دنیاپرستی نام دارد و اسلام سخت با آن مبارزه می/spanspan dir=LTR‌/spanspanکند ، و این است /span/strong/span/p
p /p
pspan style=font-size: small;strongspanآن چیزی که بر ضد نظام تکاملی آفرینش است و مبارزه با آن همگامی با ناموس تکاملی /span/strong/span/p
p /p
pspan style=font-size: small;strongspanآفرینش است./span/strong/span/p
p /p
pspan style=font-size: small; color: #ffff00;strong [سیری در نهج البلاغه ص256]/strong/span/p
p /p
p /p
p style=text-align: center;img src=http://s6.picofile.com/file/8252568984/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.jpg alt= width=300 height=200 //p";s:7:"pubdate";s:29:"Mon, 23 May 2016 10:28:00 GMT";s:2:"dc";a:1:{s:7:"creator";s:14:"nasimemotahar3";}s:4:"guid";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/79";s:7:"summary";s:1188:"span style=font-size: small;strongspanمقصود از علاقه و تعلق، بسته بودن به امور مادی و دنیوی و در اسارت آنها بودن است/span/strong/span/p
p /p
pspan style=font-size: small;strongspan که توقف است و رکود است و بازایستادن از حرکت و پرواز است و سکون است و نیستی /span/strong/span/p
p /p
pspan style=font-size: small;strongspanاست. این است که دنیاپرستی نام دارد و اسلام سخت با آن مبارزه می/spanspan dir=LTR‌/spanspanکند ، و این است /span/strong/span/p
p /p
pspan style=font-size: small;strongspanآن چیزی که بر ضد نظام تکاملی آفرینش است و مبارزه با آن همگامی با ناموس تکاملی /span/strong/span/p
p /p
pspan style=font-size: small;strongspanآفرینش است./span/strong/span/p
p /p
pspan style=font-size: small; color: #ffff00;strong [سیری در نهج البلاغه ص256]/strong/span/p
p /p
p /p
p style=text-align: center;img src=http://s6.picofile.com/file/8252568984/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.jpg alt= width=300 height=200 //p";s:14:"date_timestamp";i:1463999280;}i:8;a:8:{s:5:"title";s:23:" دو شرط اساسی";s:4:"link";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/78";s:11:"description";s:708:"p dir=RTLspan style=font-size: small;strongوظیفه‌ی امربه معروف و نهی از منکر قبل از هر چیز دو شرط اساسی دارد : /strong/span/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLspan style=font-size: small;strongیکی بصیرت در دین و دیگری بصیرت در عملspan dir=LTR. /span/strong/span/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLspanstrongspan style=font-size: small; color: #ffff00;[جاذبه و دافعه علی – ص 109]/spanspan dir=LTRbr //span/strong/span/p
p dir=RTL /p
p style=text-align: center; dir=RTLspanstrongspan style=font-size: small; color: #ffff00;img src=http://s6.picofile.com/file/8252567684/serat05.gif alt= width=450 height=242 //span/strong/span/p";s:7:"pubdate";s:29:"Mon, 23 May 2016 10:18:47 GMT";s:2:"dc";a:1:{s:7:"creator";s:14:"nasimemotahar3";}s:4:"guid";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/78";s:7:"summary";s:708:"p dir=RTLspan style=font-size: small;strongوظیفه‌ی امربه معروف و نهی از منکر قبل از هر چیز دو شرط اساسی دارد : /strong/span/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLspan style=font-size: small;strongیکی بصیرت در دین و دیگری بصیرت در عملspan dir=LTR. /span/strong/span/p
p dir=RTL /p
p dir=RTLspanstrongspan style=font-size: small; color: #ffff00;[جاذبه و دافعه علی – ص 109]/spanspan dir=LTRbr //span/strong/span/p
p dir=RTL /p
p style=text-align: center; dir=RTLspanstrongspan style=font-size: small; color: #ffff00;img src=http://s6.picofile.com/file/8252567684/serat05.gif alt= width=450 height=242 //span/strong/span/p";s:14:"date_timestamp";i:1463998727;}i:9;a:8:{s:5:"title";s:26:"شیفتگی سید رضی";s:4:"link";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/77";s:11:"description";s:1083:"strongسید رضی به خاطر همین شیفتگی که به ادب عموماً و به کلمات علی علیه السلام خصوصاً/strong/p
p /p
pstrong داشته است، بیشتر از زاویه فصاحت و بلاغت و ادب به سخنان مولی میspan dir=LTR‌/spanنگریسته است ، و /strong/p
p /p
pstrongبه /strongstrongهمین جهت در انتخاب آنها این خصوصیت را در نظر گرفته است ؛ یعنی آن قسمتها بیشتر/strong/p
p /p
pstrong نظرش /strongstrongرا جلب میspan dir=LTR‌/spanکرده است که از جنبه بلاغت برجستگی خاص داشته است، و از این رو /strong/p
p /p
pstrongنام مجموعه منتخب خویش را«نهج البلاغه» نهاده است. /strong/p
p /p
pspan style=color: #ffff00;strong[سیری در نهج البلاغه ص23]/strong/span/p
p /p
p style=text-align: center;span style=color: #ffff00;strongimg src=http://s6.picofile.com/file/8252336426/images.jpg alt= width=300 height=216 //strong/span/p";s:7:"pubdate";s:29:"Sat, 21 May 2016 16:05:00 GMT";s:2:"dc";a:1:{s:7:"creator";s:14:"nasimemotahar3";}s:4:"guid";s:40:"http://nasimemotahar3.blogfa.com/post/77";s:7:"summary";s:1083:"strongسید رضی به خاطر همین شیفتگی که به ادب عموماً و به کلمات علی علیه السلام خصوصاً/strong/p
p /p
pstrong داشته است، بیشتر از زاویه فصاحت و بلاغت و ادب به سخنان مولی میspan dir=LTR‌/spanنگریسته است ، و /strong/p
p /p
pstrongبه /strongstrongهمین جهت در انتخاب آنها این خصوصیت را در نظر گرفته است ؛ یعنی آن قسمتها بیشتر/strong/p
p /p
pstrong نظرش /strongstrongرا جلب میspan dir=LTR‌/spanکرده است که از جنبه بلاغت برجستگی خاص داشته است، و از این رو /strong/p
p /p
pstrongنام مجموعه منتخب خویش را«نهج البلاغه» نهاده است. /strong/p
p /p
pspan style=color: #ffff00;strong[سیری در نهج البلاغه ص23]/strong/span/p
p /p
p style=text-align: center;span style=color: #ffff00;strongimg src=http://s6.picofile.com/file/8252336426/images.jpg alt= width=300 height=216 //strong/span/p";s:14:"date_timestamp";i:1463846700;}}s:7:"channel";a:7:{s:5:"title";s:25:"طرح نسیم مطهر3";s:4:"link";s:32:"http://nasimemotahar3.blogfa.com";s:11:"description";s:53:"شهید مطهری معلم تمامی زمان ها";s:8:"language";s:2:"fa";s:9:"generator";s:10:"blogfa.com";s:13:"lastbuilddate";s:29:"Sun, 19 Jun 2016 14:54:04 GMT";s:7:"tagline";s:53:"شهید مطهری معلم تمامی زمان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 30 خرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط حسام