آقا متین،میشه بس کنین...
 دعا کنین دستم بهتون نرسه.

همین که سلامتی تون رو به دست آوردین برای من بهترین هدیه هست.

دلتون میاد رومینا رو اذیت کنین.من در خواست شما رو انجام میدم و امیدوارم

دیگه این قضیه رو بی خیال بشین.می خوام درباره آقا متین صحبت کنم.

این آقای محترم 33 ساله هستن و ساکن لندن انگلیس.

من 3 سال قبل با دوستام چت می کردم که این آقا متین یه پیغام داد و

با هم آشنا شدیم.البته من تو این 3 سال نگفتم که چه خانواده ای دارم

و وضعیت خانواده ما چطور هست.بنده خدا سوالی هم نمی پرسید.

تا اینکه دیدم بعضی موقع ها این آقا متین ریب می زنه.مثلا:صبح با هم چت

 می کردیم،می گفت: شبتون بخیر خانومی.و بالعکس.

گفتم:مشکلتون چیه؟اولش گفت:بی خیال.گفتم:من مثل شما بی خیال نیستم.

توضیح داد 15 ساله که میگرن داره.برای درمانش به آمریکا هم رفته و هیچ

 نتیجه ای نداشته.به خاطر این بیماری،شغلش رو از دست داد.

نامزدش ترکش کرد.سردردهای شدیدی داشت که ساعت 8 شب چت رو

قطع می کرد و می خوابید.خلاصه،من از این وضعیت نجاتش دادم.نسخه ای

 بهش دادم که دکترهای انگلیس هم تو کف این موضوع موندن.

خدا رو شکر بعد از یکماه مشکلش حل شد،شغل جدید پیدا کرد.ازدواج کرد و

یه دختر ناز و خوشگل هم داره که 2 ماهه هست.اسمش رو هم گذاشته رومینا.

حالا این آقا متین می خواد کل دنیا رو خبر کنه که من فرشته نجاتش بودم.

به وبم که سر زده،بیوگرافی من رو خونده،دلخور هم شده که چرا چیزی

 از خانواده ام بهش نگفتم.این ایمیل هم برای هزارمین بار برای من فرستاده

که اگه این موضوع رو تو وبلاگم ننویسم،اوضاع خیلی بد میشه و..

برای قدردانی این متن رو نوشته.

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد.

دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به مهمانی گل های باغ می آورد

و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید.

دلم براي كسي تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد.

دلم براي كسي تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبي درياي

 واژگون مي دوخت و شعرهاي خوشي چون پرنده ها ميخواند. 

دلم براي كسي تنگ است كه همچون كودك معصومی دلش براي دلم

 مي سوخت و مهرباني را نثار من می کرد.

 

یک نفر از کوچه ما عشق را دزدیده است.

این خبر در کوچه های شهر ما پیچیده است.

دوره گردی در خیابانها محبت می فروخت.

گویا او هم بساط خویش را برچیده است.

عاشقی می گفت:روزی روزگاران قدیم

عشق را از غنچه های کوچه باغی چیده است.

عشقبازی در خیابان مطلقا ممنوع است.

عابری این تابلو را دور میدان دیده است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 16 خرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط حسام