عشق واقعی وجود داره؟؟؟؟؟
عشق واقعی وجود داره؟؟؟نمی دونم از کجا شروع کنم قصه تلخ سادگیمو نمی دونم چرا قسمت می کنم روزهای خوب زندگیموچرا تو اول قصه همه دوستم دارندوسط قصه که میشه سر به سرم میذارندتا می خواد قصه تموم بشه همه تنهام می زارندمی تونم مثل همه دورنگ باشم و دل نبازم می تونم مثل همه یه عشق بادی بسازم تا با یک نیش زبون بترکه و خراب بشهتا بیان جمعش کننند حباب دل سراب بشهمی تونم بازی کنم با عشق و احساس کسی می تونم درست کنم ترس دل و دلواپسی می تونم دروغ بگم تا خودمو شیرین کنم می تونم پشت دلها قایم بشم کمین کنم


ولی با این همه حرفها بازم منم مثل اونام یه دروغگو میشم و همیشه ورد زبونام یه نفر پیدا بشه به من بگه چی کار کنم ؟با چه تیری اونی که می خوام شکار کنم ؟من باید از چی بفهمم چه کسی دوستم داره؟

تو دنیا اصلا عشق واقعی وجود داره؟؟؟

منبع:رمانهای عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 16 خرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط حسام