دانلود انیمیشن مینیون‌ها و غارنشینان – Cro Minion
Cro Minion 2015 HD 720p MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |

» نام: مینیون‌ها و غارنشینان – Cro Minion
» سال تولید: ۲۰۱۵
» کارگردان: Didier Ah-Koon, Régis Schuller
» شرکت تولید کننده: Illumination Entertainment
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۵ دقیقه
» زبان: –
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: مینیون‌ها و غارنشینان (به انگلیسی: Cro Minion) نام انیمیشن کوتاه برگرفته از پویانمایی «مینیون‌ها – Minions» محصول کمپانی ایلومینیشن (به انگلیسی: Illumination Entertainment) می‌باشد که به کارگردانی دیدیئر اهکون (به انگلیسی: Didier Ah-Koon) و رجیس شولر (به انگلیسی: Régis Schuller) ساخته شده و در سال ۲۰۱۵ پخش شده است. داستان این پویانمایی کوتاه ۵ دقیقه‌ای به زمان غارنشینان بازمی‌گردد، جایی که مینیون‌ها دچار دردسرهای عجیبی می‌شوند و…

 


کلبه دانلود | دانلود بازی و انیمیشن]]>

نظرات شما عزیزان:

خدمات حسابداری
ساعت12:05---25 مهر 1397
عالی بود ممنون از شما و زحمات بسیارتون

استعلام کد اقتصادی
ساعت11:48---25 مهر 1397
خیلی خوب بود مرسی از انتخابتوون

اظهارنامه مالیاتی
ساعت11:47---25 مهر 1397
عالی بود لایییییییییییییییییک

مشاوره مالی
ساعت11:44---25 مهر 1397
عالیه موضوعش کلی کیف کردم

خدمات حسابرسی
ساعت11:42---25 مهر 1397
انیمه جذابیهههههههه

شرکت حسابداری
ساعت11:40---25 مهر 1397
از محتوای سایت شما لذت بردم و از آن استفاده کردم. من به شما در مورد طراحی سایت تبریک می گویم. من می خواستم از کار شما تشکر کنم، من همچنان به دنبال مطالب سایت وب سایت خود خواهم رفت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 28 ارديبهشت 1395برچسب:,
ارسال توسط حسام